Glihem. Korzystanie z oznaczeń HbA1c w celu poprawy kontroli glikemii. Projekt dla lekarzy, którzy opiekują się chorymi na cukrzycę. Weź udział.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, serwisant Chorzów

Red Med Poland Sp. z o.o. - lider na Polskim rynku w dostarczaniu rozwiązań POCT, urządzeń do diagnostyki invitro oraz testów diagnostycznych, monitorów do diagnostyki w miejscu opieki nad pacjentem do użytku domowego oraz profesjonalnego. Dostarczamy rozwiązania medyczne, które z założenia pomagają lepiej żyć i prowadzić terapię lub zapobiegać chorobie. ... bo wiedza ma znaczenie.

Red Med jest polską firmą dynamicznie rozwijającą się na krajowym rynku od wielu lat. Profil naszej działalności to dystrybucja urządzeń medycznych do zastosowań profesjonalnych, szpitali, klinik, przychodni i gabinetów lekarskich, oraz dla użytkowników domowych do nabycia w sieci sklepów medycznych i aptek.

Jesteśmy zakładem pracy, którego ambicją w relacjach z pracownikami jest stwarzanie możliwości rozwoju i równych szans wszystkim osobom, które są pracowite, ambitne i nastawione na perfekcyjną obsługę klienta.

Profil działalności sukcesywnie zostaje poszerzany o nowe ścieżki rozwoju związane z produkcją urządzeń medycznych, telemedycyną, usługami medycznymi, usługami laboratoryjnymi oraz organizacją eventów medycznych dla zainteresowanych firm.

Naszym pracownikom zapewniamy stabilizację, możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, elastyczną formę zatrudnienia dostosowaną do sugestii pracownika oraz atrakcyjny pakiet socjalny, a dla osób uprawnionych, świadczenia z PFRON.

 

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

- serwisant

Miejsce pracy: Chorzów

Województwo: śląskie

 

Obowiązki

  • Telefoniczne i bezpośrednie wsparcie klientów, a w tym przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, udzielanie odpowiedzi na pytania i wątpliwości klientów z zakresu obsługi urządzeń medycznych.

  • Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania i dyspozycje Klientów.

  • Pomoc bezpośrednia, telefoniczna oraz online z zakresu obsługi urządzeń medycznych, sprzedawanych na www.redmed.pl

  • Doradztwo z zakresu wyboru odpowiedniego urządzenia medycznego.

  • Prowadzenie prostych czynności serwisowych.

 

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej  i telefonicznej obsłudze klienta.

  • Wykształcenie min. średniego + matura

  • Znajomość pakietu Microsoft Office (World, Excel).

  • Umiejętność pracy zespołowej, dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat).

  •  Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników w pracy.

 

 

 

Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w formacie *.PDF
na adres email:   lub korzystając z formularza rekrutacyjnego
W temacie e-mail prosimy o dopisanie numeru referencyjnego: Serwisant/2017/Chorzów

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Red Med Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

 

Informujemy, że Administratorem danych jest Red Med Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. 3 Maja 130/1A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Zapewniamy całkowitą dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.